Monday 31 December 2012

Selamat datang 2013 :)

1 Jan 2013, 2:42 petang


Alhamdullilah, bernafas jugak aku, dapat jugak aku tempuh 2012 dengan selamat dan akhirnya aku masih berdiri untuk 2013.

Tak ada yang istimewa, hanya tahun sahaja yang berubah, tetap aku jalani hari hari aku seperti biasa.
Mulanya aku agak down, sebab ilam tak ada nak teman aku masa tahun baru, kami dah lah jauh, tapi takpe, akhirnya aku set kan 'positive thinking' semula dalam otak aku, dan akhirnya kami okay, dan aku boleh terima :)

Aku tak berharap apa apa sangat untuk tahun ni, aku sekadar berharap aku dipanjangkan umur, agar boleh aku buat parents aku bangga, dan aku boleh teruskan hidup aku dengan adanya Ilham sampai bila bila, tapi kalau ajal dah sampai, aku terima, sebab aku memang tak boleh tolak ajal.

Aku sayang ummi, Ilham, aku tak tahu, tapi itu yang terpenting bagi aku.

Semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya, insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment