Monday 14 January 2013

Istimewa.

15 Jan 2013, 12:25 pagi

Setiap apa yang dia buat semuanya comel.


Kami awesome dan kami okay.


Aku memang tengah cover habis ni, hahahahaha


I love you sayang :)
Terlalu bahagia bila aku dengan dia, banyak benda yang kami lalui bersama walaupun baru 4 bulan lebih kami bersama, tapi rasa macam dah 4 tahun okay.
Aku hormat dia, dia boleh tahan dengan aku, boleh layan kepala gila aku, boleh bersabar bila annoying, serius dia yang terbaik.
Bukan apa lah, bukan nak belagak, tapi aku rasa kalau perempuan lain dpt kenal dgn dia confirm dorang tak nak tggalkan dia, dia baik sgt, gentle cakap, perempuan bodoh je yang boleh tinggalkan lelaki baik mcm ni okay.

Aku cakap apa yang aku rasa nak cakap, sebab aku cakap semua dari otak pergi ke hati, dan dia, ye dia terbaik :)

Ilham utama yang utama.

No comments:

Post a Comment