Tuesday 12 February 2013

macam macam

12 Feb 2013, 5:10 petang

Masih di KFC tunggu si dia datang, macam macam kerenah manusia aku peratikan.
Biar aku mula cerita...
Baru tadi, aku nampak seorang ayah memakai kopiah, berkain pelekat bersama 3 orang anaknya, seorang lelaki dan dua orang perempuan, segala galanya nampak sempurna, makan dan tata tertibnya, yang menarik perhatian aku, bila mereka makan, langsung tidak bercakap, sedang kan aku yang jahil ini, bila makan, puluhan juta berkataan yang keluar.

Situasi 2, satu keluarga nampak sempurna, tapi yang buat aku jadi pelik dan timbul sedikit fitnah, seorang yang berpewatakan perempuan, berambut pendek, bajunya sendat, tinggi, tapi sasa tubuhnya bagaikan lelaki, wallahuallam.

Kalau nak aku cerita kan, memang suka kalau hanya sekadar menaip, sebab aku lebih suka sembang depan, baru kalian tahu puakanya mulut aku bagaimana, sekian saja, titik.

No comments:

Post a Comment