Sunday 3 February 2013

Setia dengan '+'

3 Feb 2013, 11:31 malam

Lama jugak tak aku bukak blog ni, tak berhabuk cuma rasa pelik, pelik untuk mula balik coretan yang dah lama usang ni. Bahasa yang puitis, tapi orang yang menulisnya tak nampak ada gaya pemuitis langsung. Jadi, apa makna '+' itu? Banyak, tapi bagi aku hanya satu, positif.
Ye, memang simbol itu saja aku pegang selama ini, biar banyak calar, janji aku tetap setia dengan positif. Sebab aku pun tak tahu kenapa, dah aku cuba ubah tahap pemikiran ini ke negatif, tapi tak mampu, otak ni memang dah diset untuk terus dengan positif.

Tapi kadang kadang penat sebenarnya kalau asyik fikir positif saja, kadang kadang tu tak bagi kesan apa apa, sakit lagi ada lah, haha (tak lawak). Tapi biar, sebab semua yang sakit itu pasti ada hikmahnya, insyaAllah :)

Titik.

No comments:

Post a Comment